KERNER Motorsport Akadémia
K R N R
     
MENÜ
     
FACEBOOK
     
IDÉZET

 

"A SPORT MEGTANÍT

BECSÜLETESEN GYŐZNI

VAGY EMELT FŐVEL VESZÍTENI,

A SPORT TEHÁT MINDENRE MEGTANÍT.

/ERNEST HEMINGWAY/

 

"AMIKOR ELDÖNTOD, HOGY BAJNOK LESZEL,

MEGSZŰNSZ ÁTLAGOSNAK LENNI,

MERT AZ ÁTLAG EMBER NEM HOZ ILYEN DÖNTÉST

/TOM HOPKINS/

 

     
BEJELENTKEZÉS
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
STATISZTIKA
Indulás: 2007-09-27
     
HÍREK
HÍREK : Összefoglaló a 2005-től 2010-ig tartó Hondás időszakból!

Összefoglaló a 2005-től 2010-ig tartó Hondás időszakból!

lc20  2010.12.29. 17:56

Búcsú a
Real Honda
csapatától.


 

 Ez a történet valamikor 2004 őszén vette kezdetét Pannonhalmán. A Real Motorsport Egyesület motortesztjére voltunk hivatalosak, ahol a Honda motor szinte teljes palettáját kipróbálhatták az érdeklődők. A négyütemű motorok térhódításának még nagy múltja nem volt akkor, de az érdeklődés mégis a 250-es és 450-es 4T motorok irányába összpontosult. Mindkettő motor nagyon tetszett, de az mx1-es Crf győzött meg igazán.

Pár hónap múlva vettünk egy új 2005-ös 450-es Hondát. A Kamrás-Hujber-Volentér alkotta Honda csapat jelképes tagja lettem 2005-ben, ami azt jelentette, hogy a csapat színeiben, de csapat szponzoráció nélkül versenyeztem, egy esetleges későbbi szponzoráció reményében.

A 2006-os évre a Honda nem tudott különösebb segítséget nyújtani, így aláírtam az Mx Planet Áruház által ajánlott szerződést, ahol viszont két Tm-Racing motorral, alkatrésszel, teljes ruházattal, és edzőtáborozással szponzoráltak. Ez a féléves kitérő egy sérülés miatt ért véget, így az év hátralévő felére ismét saját motort vettünk, mégpedig egy 2006-os crf-et.

A 2007-es szezonra egy új motorral, és alkatrészellátással szerződést ajánlott a Honda, így a Czúni-Hujber-Mekler-Kerner felállású alakulatban Mx1-es versenyzőként számított rám a csapatvezető Papp Ernő. Pár év távlatából nyugodtan nevezhetjük sikercsapatnak a 2007-es Real Honda Team-et.
„Az mx1 élsport első két helyén Czúni László#4 bajnokként, Kerner László#20 pedig másodikként zárta a bajnokságot. Az mx2-es szériában Hujber Péter#5, mx85-ben pedig Mekler Gergely#6 a hatodik helyeken végeztek, és az már csak hab a tortán, hogy Kerner megnyerte a Magyar Élsport Köztársaság Kupát, Mekler a Junior Köztársaság Kupát, Hujber pedig harmadik helyen zárta a kupasorozatot.” - állt egy akkori sajtó hasábjain.

2008-ban a Real Motor Győrnek és Papp Ernőnek köszönhetően ismét helyet kaptam a Real Honda Teamben, ahol motort, és alkatrészt biztosítottak a Honda Magyarország jóvoltából. Abban az évben is egyre feljebb tudtam jönni a bajnokság állásában. Az utolsó bajnokira úgy érkeztem, hogy a harmadik helyen álltam már, de a másodikra pályáztam mivel csak néhány pont választott el. Hatalmas dolog lett volna abban az évben is másodikként zárni a sorozatot. Azon a napon viszont teljesen másképp alakultak a dolgok. Motor gondok, és esés is nehezítették a céljaim elérését, ráadásul a verseny  reggelén értesültem arról, hogy az addigi évekkel ellentétben 2008-ban a bajnokság végén minden versenyzőtől levonnak két leggyengébb futamot, a nyolc bajnoki alapján. Így a számítások alapján az addig biztosnak tűnő harmadik helyem a bajnokságban elszállt, és nagy csalódottságom közepette a negyedik helyen találtam magam a 2008-as év Magyar Bajnokságban. (1.Borka 2.Bencsik 3.Lécz 4.Kerner 5.Czúni) A Köztársaság Kupában is negyedikként zártam. A Borka-Déczi-Kerner alkotta Magyar Válogatott tagjaként pedig a bulgáriai Csapat Európa Bajnokság Mx1-es versenyzője lehettem, ahol Magyarország eddigi legjobb csapat Európa Bajnoki eredményét értük el a 11. hellyel.

2009-ben jött a komolyabb gazdasági visszaesést eredményező válság, ami miatt a Honda Magyarország nem tudott akkora segítséget nyújtani, mint az előző években, de motort még biztosítottak, alkatrészt viszont már nem. A magyar bajnokságban egy esés miatt sok versenyt kénytelen voltam kihagyni, így 9. lettem csak. A Csapatbajnokságon viszont a Czúni-Hujber-Juhász-Kerner összeállítással a Real Hondának a dobogó harmadik helyét sikerült megszereznie.

2010-ben az előző évhez képest még határozottabb megszorításokat eszközölt a Honda Magyarország. Sem motort, sem pedig alkatrészt nem tudott már sajnos biztosítani. Kaptunk egy elég kedvező motorvásárlási ajánlatot, a csapatlétszám pedig lecsökkent két főre. Egy mx85-ös, és egy mx1-es versenyzőre korlátozódott a csapat. (Szabó Márk-Kerner László) Az előző években a kimondottan sikeresnek mondható csapat mára teljesen széthullott, így a Real Hondáról az idei évben már nem lehetett úgy beszélni, mint egy teljes teamről. Míg Szabó tudott eredményt felmutatni az mx85-ös serdülő bajnokság megnyerésével, addig én sérülés miatt a 7. helyen végeztem.

 

2011-es évvel kapcsolatban többszöri megkeresésre sem tudott a honda még érdemben nyilatkozni az esetleges csapat lehetőségekről, így a következő szezonban egy másik motormárkával versenyző csapat privát versenyzője leszek. (részletek hamarosan)

 

 

Külön köszönet illeti Papp Ernő csapatvezetőt, a Honda Magyarországot, és természetesen a Real Honda csapat tagjait!

Szép emlékekkel búcsúzom a Real Honda csapattól, és a Honda motorkerékpártól.

 

 

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
     

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal