-lc-
     
Menü
     
Sponsors
     
-lc-

A sportban sokat kell tenned ahhoz,
hogy szerencsésnek érezhesd magad.


Csodák nincsenek.

...ám ha mégis,
ahhoz te is kellettél.

/kl#20/

 

     
-Facebook-

     
Time


     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Stat
Indulás: 2007-09-27
     
#20
     
HÍREK
HÍREK : Összefoglaló a 2005-től 2010-ig tartó Hondás időszakból!

Összefoglaló a 2005-től 2010-ig tartó Hondás időszakból!

lc20  2010.12.29. 17:56

Búcsú a
Real Honda
csapatától.


 

 Ez a történet valamikor 2004 őszén vette kezdetét Pannonhalmán. A Real Motorsport Egyesület motortesztjére voltunk hivatalosak, ahol a Honda motor szinte teljes palettáját kipróbálhatták az érdeklődők. A négyütemű motorok térhódításának még nagy múltja nem volt akkor, de az érdeklődés mégis a 250-es és 450-es 4T motorok irányába összpontosult. Mindkettő motor nagyon tetszett, de az mx1-es Crf győzött meg igazán.

Pár hónap múlva vettünk egy új 2005-ös 450-es Hondát. A Kamrás-Hujber-Volentér alkotta Honda csapat jelképes tagja lettem 2005-ben, ami azt jelentette, hogy a csapat színeiben, de csapat szponzoráció nélkül versenyeztem, egy esetleges későbbi szponzoráció reményében.

A 2006-os évre a Honda nem tudott különösebb segítséget nyújtani, így aláírtam az Mx Planet Áruház által ajánlott szerződést, ahol viszont két Tm-Racing motorral, alkatrésszel, teljes ruházattal, és edzőtáborozással szponzoráltak. Ez a féléves kitérő egy sérülés miatt ért véget, így az év hátralévő felére ismét saját motort vettünk, mégpedig egy 2006-os crf-et.

A 2007-es szezonra egy új motorral, és alkatrészellátással szerződést ajánlott a Honda, így a Czúni-Hujber-Mekler-Kerner felállású alakulatban Mx1-es versenyzőként számított rám a csapatvezető Papp Ernő. Pár év távlatából nyugodtan nevezhetjük sikercsapatnak a 2007-es Real Honda Team-et.
„Az mx1 élsport első két helyén Czúni László#4 bajnokként, Kerner László#20 pedig másodikként zárta a bajnokságot. Az mx2-es szériában Hujber Péter#5, mx85-ben pedig Mekler Gergely#6 a hatodik helyeken végeztek, és az már csak hab a tortán, hogy Kerner megnyerte a Magyar Élsport Köztársaság Kupát, Mekler a Junior Köztársaság Kupát, Hujber pedig harmadik helyen zárta a kupasorozatot.” - állt egy akkori sajtó hasábjain.

2008-ban a Real Motor Győrnek és Papp Ernőnek köszönhetően ismét helyet kaptam a Real Honda Teamben, ahol motort, és alkatrészt biztosítottak a Honda Magyarország jóvoltából. Abban az évben is egyre feljebb tudtam jönni a bajnokság állásában. Az utolsó bajnokira úgy érkeztem, hogy a harmadik helyen álltam már, de a másodikra pályáztam mivel csak néhány pont választott el. Hatalmas dolog lett volna abban az évben is másodikként zárni a sorozatot. Azon a napon viszont teljesen másképp alakultak a dolgok. Motor gondok, és esés is nehezítették a céljaim elérését, ráadásul a verseny  reggelén értesültem arról, hogy az addigi évekkel ellentétben 2008-ban a bajnokság végén minden versenyzőtől levonnak két leggyengébb futamot, a nyolc bajnoki alapján. Így a számítások alapján az addig biztosnak tűnő harmadik helyem a bajnokságban elszállt, és nagy csalódottságom közepette a negyedik helyen találtam magam a 2008-as év Magyar Bajnokságban. (1.Borka 2.Bencsik 3.Lécz 4.Kerner 5.Czúni) A Köztársaság Kupában is negyedikként zártam. A Borka-Déczi-Kerner alkotta Magyar Válogatott tagjaként pedig a bulgáriai Csapat Európa Bajnokság Mx1-es versenyzője lehettem, ahol Magyarország eddigi legjobb csapat Európa Bajnoki eredményét értük el a 11. hellyel.

2009-ben jött a komolyabb gazdasági visszaesést eredményező válság, ami miatt a Honda Magyarország nem tudott akkora segítséget nyújtani, mint az előző években, de motort még biztosítottak, alkatrészt viszont már nem. A magyar bajnokságban egy esés miatt sok versenyt kénytelen voltam kihagyni, így 9. lettem csak. A Csapatbajnokságon viszont a Czúni-Hujber-Juhász-Kerner összeállítással a Real Hondának a dobogó harmadik helyét sikerült megszereznie.

2010-ben az előző évhez képest még határozottabb megszorításokat eszközölt a Honda Magyarország. Sem motort, sem pedig alkatrészt nem tudott már sajnos biztosítani. Kaptunk egy elég kedvező motorvásárlási ajánlatot, a csapatlétszám pedig lecsökkent két főre. Egy mx85-ös, és egy mx1-es versenyzőre korlátozódott a csapat. (Szabó Márk-Kerner László) Az előző években a kimondottan sikeresnek mondható csapat mára teljesen széthullott, így a Real Hondáról az idei évben már nem lehetett úgy beszélni, mint egy teljes teamről. Míg Szabó tudott eredményt felmutatni az mx85-ös serdülő bajnokság megnyerésével, addig én sérülés miatt a 7. helyen végeztem.

 

2011-es évvel kapcsolatban többszöri megkeresésre sem tudott a honda még érdemben nyilatkozni az esetleges csapat lehetőségekről, így a következő szezonban egy másik motormárkával versenyző csapat privát versenyzője leszek. (részletek hamarosan)

 

 

Külön köszönet illeti Papp Ernő csapatvezetőt, a Honda Magyarországot, és természetesen a Real Honda csapat tagjait!

Szép emlékekkel búcsúzom a Real Honda csapattól, és a Honda motorkerékpártól.

 

 

Szólj hozzá te is!
Név:
E-mail cím:
Amennyiben megadod az email-címedet, az elérhető lesz az oldalon a hozzászólásodnál.
Hozzászólás:
Azért, hogy ellenőrízhessük a hozzászólások valódiságát, kérjük írd be az alábbi képen látható szót. Ha nem tudod elolvasni, a frissítés ikonra kattintva kérhetsz másik képet.
Írd be a fenti szót: új CAPTCHA kérése
 
 
Még nincs hozzászólás.
     

Új design! Az egyetlen magyar Olicity és a legaktívabb Zöld Íjász rajongói oldala! 6. évad & Arrowverse hírek!    *****    No.1 Christina Aguilera Fan Site - Minden ami X-Tina, minden héten újdonságok! Katt!    *****    TelenovelasWeb - Hírek, képek, videók, saját véleménnyel tarkított bejegyzések telenovellákról és a színészekrõl! Gyere!    *****    Hamarosan olvashatók lesznek az oldalamon az Asztro-tükör asztrológiai írásai, cikkei.    *****    Gesztenye, gesztenye, gesztenye... és egy álmos sün! Gyertek az októberi rétre Mályvával és Pipitérrel! Irány a Mesetár!    *****    Születési,baba,hold horoszkóp,elõrejelzés,párkapcsolati elemzés,fogamzási képlet! Ingyenes tanácsadás!Várlak!Kattints!    *****    Ha te is a letisztult stílus híve vagy, nézz be hozzám! Smink, ruha, kritika //Style and Stuff// Style and Stuff//    *****    MINDEN HÓNAPBAN INGYENES G-PORTÁL SABLON! TELJESEN ÁTSZERKESZTHETÕ A LEGÚJABB KÓDOKKAL! Ne maradj le egyik hónapban sem!    *****    Rendeld meg az asztrológiai csomagok egyikét és teljesen ingyen megbeszélheted velem a kérdéseidet telefonon, skypeon!!!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film! Film!Film!    *****    Nézz filmet messengeren! Ha szereted a filmeket klikk ide! Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!Film!    *****    A CSILLAGJÖVÕ OLDALON RENDKÍVÜLI AKCIÓK,LEHETÕSÉGEK.A MEGRENDELÉSEK UTÁN TELJESEN INGYENES KONZULTÁCIÓ,TANÁCSADÁS.VÁRLAK    *****    Õszi manókalandok a réten! Búcsúztassátok el ti is útra kelõ madarainkat Mályvával és Pipitérrel! Gyertek a Mesetárba!    *****    | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale | Ashley Tisdale |    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Infrashape Horizontal fittness stúdió Debrecen    *****    WISE-VOGUE | SZISSZ ÉS KLAU BLOGJA TERMÉKTESZTEKKEL, TIPPEKKEL, ÖTLETEKKEL A MINDENNAPOKRA // WISE-VOGUE // WISE-VOGUE    *****    * GP Life * Webes hírek * Nem csak gportálos oldalaknak * GP Life * Webes hírek * Nem csak gportálos oldalaknak *    *****    Ha fújnak az õszi szelek - forogjanak a papírforgók!!! Négy szép színes forgó érkezett a Mesetárba! Kukkantsatok be!    *****    Légy a magad asztrológusa! INGYENES az asztrológia OKTATÁS az ASZTRO-suliban.