Vranov u Brna
2011.07.26. 14:11
A cseh bajnokság negyedik
fordulóján álltam starthoz,
amit a Brno melletti
kisvárosban rendeztek.
Szombati nap érkeztünk a helyszínre, ahol felhős, napos időszakok váltották egymást. A pálya egy domboldalon fekszik, a nyomvonal széles, sok ugróval, gyors szakaszokkal.
Az éjszakai eső miatt az edzés igen nagy sárban zajlott, így ez a verseny sem ígérkezett másnak, az egy évvel korábbitól, mivel akkor is hatalmas sár, és esőzés nehezítette a versenyt. Az időmérőre nem tudtuk a motort lemosni, mivel a mosó tele volt, így csak lekapartuk a sarat amennyire lehetett.
Az qualifikációs edzésen már tetszett a pálya, igaz jó kört nem tudtam csinálni, mert rettentő mély nyomok alakultak ki, és valahogy nem sikerült összeraknom teljes köröket. 29.-nek foglalhattam starthelyet. Elkezdett csöpögni az eső, de szerencsére hamar el is állt.
Az első futamban a startnál nagy tolakodás volt, a harmincadik hely körül lehettem az első körben. Visszaestem egy helyet még, majd pár kör után kicsit szétszéledt a tömeg, és elkezdtem felzárkózni. Az ötödik körben a 26. helyen voltam, majd próbálkoztam tovább a nehezen kivitelezhető előzésekkel. A nyolcadik körben már a 22. pozícióban voltam. A futam második felében tovább tudtam lépegetni előre és a 19. helyig sikerült feljönnöm.
A második futamra a sárnak csak nyoma maradt már, ami a rettenetesen mély, és hosszú nyomokban merült ki. Ezek a mély nyomok több fordulót kötnek össze, és ráadásul keresztezik számos helyen egymást. Igen komoly koncentrációt igényelt a nyomokban való versenyzés. Az ugrókon a nyomokból kell elugrani, és nyomokba is kell érkezni. A startot a 28. helyen hoztam. A negyedik körben a 23. helyen voltam már, majd a nyolcadik körben a 22.-re léptem. A tizennegyedik körben a 20. helyért versenyeztem, majd az utolsó körben vétettem egy hibát. Kicsúszott a motor első kereke, és a földre kerültem. Csúszás közben behúztam a kuplung kart, így a motor nem fulladt le. Gyorsan felállítottam a motort, és indultam is tovább. A 22. helyen intettek le, és a versenyt is a 22. pozícióban zártam.
A következő versenyem a Magyar Bajnokság következő fordulója lesz, a helyszín pedig Kóka.
Köszönet szponzoraimnak, segítőimnek:
-Realmotor Győr
-Honda Magyarország
-Németh Motocross Suli
-Kerner Racing Car&Bike Service
-Midland Swiss Quality Oil
-Ufo Plast Mx Clothing
-Gold Fren Brake Disc Pads
-Lick&Love underground clothin
-Polisport Motorplastic
-Albert Racing Exhaust System
|
köszi... de mindegyik? :D
(vagy csak rohadt :D :D)