-lc-
     
Menü
     
Sponsors
     
-lc-

A sportban sokat kell tenned ahhoz,
hogy szerencsésnek érezhesd magad.


Csodák nincsenek.

...ám ha mégis,
ahhoz te is kellettél.

/kl#20/

 

     
-Facebook-

     
Time


     
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
     
Stat
Indulás: 2007-09-27
     
#20
     
Önéletrajz

Kerner László vagyok, 1983. szeptember. 22.-én születtem Zircen. Veszprém megyében, egy bakonyi kisfaluban, Nagyesztergáron lakom itt végeztem az általános iskolát 1998-ban, a középiskolát pedig a veszprémi Jendrassik-Venesz Szakiskolában 2002-ben. Érettségit a Móra Ferenc Gimnáziumban szereztem Kiskunfélegyházán.


     Édesapámat gyerekkora óta érdekelte a technikai sport, különösképp a motocross.
Amire neki nem volt lehetősége fiatalon, azt bennünk, fiaiban próbálta megvalósítani. Előbb testvéremet, Tamást kezdte menedzselni 1992-től, majd később, 1994-ben azzal álltam elő, hogy én is szeretnék motocrossozni. Ahhoz a feltételhez kötötte ennek megvalósulását, hogy az iskolai tanulmányaimban jó eredményre törekszem.

1996-tól a mesteredző, id. Németh Kornél segítette fejlődésemet, valamint hasznos dolgokat sajátíthattam el fiától, ifj. Német Kornéltól is. Testvérem visszavonulása után a komoly elvárások már engem illettek. Az akkori másodosztályban az utolsók közül elkezdtem a dobogós helyezések felé közelíteni. 1996-ban a supercross, 1999-ben és 2002-ben pedig a motocross másodosztályban is a második helyen zártam a bajnokságot, néhány pont lemaradással. Ezzel az eredménnyel kerültem fel a profik közé az első osztályba.

A motocross mellett az endurocross és a freestyle motocross (fmx) sportokban is aktívan tevékenykedtem. Rendszeresen kaptam meghívást a Papp László Sportarénában és a Puskás Ferenc Stadionnál rendezett fmx eseményekre, ahol tízezres teltház előtt léphettem fel a külföldi sztárversenyzők mellett. A számos akrobatikus mutatvány mellett a híres back flip, azaz a hátra szaltó nevű formagyakorlatot Magyarországon elsőként hajtottam végre sikeresen 250 köbcentis motorral 2004-ben, az erre a célra kialakított faforgács, majd szivacs gödörben, amit több mint 10 éven át nem sikerült másnak végrehajtania hazánkban.

Élsportolóként eleinte számos sérülés és műtét nehezítette pályafutásomat, és csak egy-egy dobogós helyezést sikerült elérnem a kupasorozatban. A 2007-es év hozott áttörő sikert számomra, amikor megnyertem a Magyar Köztársaság Kupa Mx1-eskategóriáját, valamint a Magyar Köztársaság Nemzetközi Motocross Bajnokságában ezüstérmes lettem ugyan itt, a királykategóriában. Ez volt az első év, amikor szponzorált versenyzőként indultam a bajnokságban a Honda Magyarország csapatában, és ebben az évben kaptam helyet a magyar válogatottban is.

2008-ban ismét Magyar Válogatott kerettagnak választottak. A Déczi – Borka – Kerner alkotta hármas, a magyar csapatok közül az eddigi legjobb eredményét érte el a Csapat Európa Bajnokságok tekintetében a 11. hellyel a bulgáriai Sevlievo városában.
A 2009-es Csapatbajnokságban a Honda Magyarország Team alakulatával, 2012-ben pedig a Magyar Bajnokságban privát versenyzőként végeztem a 3. helyen.

2012-ben vonultam vissza az aktív versenyzéstől, de egy dologban biztos voltam régóta. A motorsportban szerzett szakmai tudásomat, a több mint 18 év alatt gyűjtött hazai és nemzetközi tapasztalatomat szerettem volna átadni a fiataloknak és mindenkinek, aki igényt tart egy rendszeres, szakképzett edzői irányításra. Motocross edző szerettem volna lenni, de nem afféle autodidakta módon vágni bele az önképzett edzősködésbe, hanem komoly sportelméleti és gyakorlati alapokra akartam helyezni emiatt az addig megszerzett motorversenyzői tapasztalatomat. Nem mást vettem célba, mint a testkultúrával legmagasabb szinten foglalkozó intézmények egyikét.

Jelentkeztem a Nyugat Magyarországi Egyetem Sporttudományi Intézetébe Testnevelő-edző szakra, Szombathelyre, így továbbra is a sport maradt a fő irány, mivel felvételt nyertem az egyetemre 2013-ban. Még ebben az évben indítottam el edzői pályafutásomat Kerner Motocross Iskola #20 néven.

 

 

Részletes változat:

Édesapámat gyerekkorában is érdekelték a motorok, a motorsport. Szülei nyagi,  és az egyéb körülményeik miatt neki nem volt lehetősége fiatalon kipróbálni magát viszont később a 90-es évek elején saját erőből elkezdett hobbimotorozni. Aztán mikor abba a korba kerültünk testvéremmel, egyből a mi karrierünket kezdte el igazgatni. Előbb bátyám kapott motort 1992 körül, majd 1994-ben én is elkezdtem  11 évesen. Nagyon megtetszett a dolog, és mondtam Édesapámnak, hogy én is szeretnék egy motor. Meg is kaptam azzal a feltétellel, hogy jól fogok tanulni. Nem túl sok gyakorlás után mindjárt bajnoki versenyeken indított, ahol az eredményen látszott a gyakorlatlanságom. Sokadik lettem.

 

 Ezután 1995 -ben szintén 80cm3-ben próbálkoztam a serdülő kategóriában a Burgerland kupával párhuzamosan szintén nem a legjobb eredménnyel.

 

 Majd 1996 -ban 125-ös motorom volt. Ebben az évben már id.Németh Kornél -edző- segítségével folytak az edzések, ezért ezaz év már hozott némi eredményt, legalábbis számomra. 7-ik lettem a II. osztályú bajnokságban.

 

 '97-'98-ban kezdtem a kondicionáló edzéseket a motorozás mellett. A moto-cross bajnokságban 5. a super-cross bajnokságban pedig 2. helyezett lettem! (125 cm2 / II.oszt.)

 

  ’99-es és a 2000 -es bajnokságot a II. osztály 3. helyén zártam.

 

  2001-ben az ob közben egy motocross freestyle show-t rendezett a Mofo-Kft Budapesten, a sport szigeten belül, amin részt vehettem több ezer ember előtt. A Magyar Bajnokságban 2. helyen végeztem. (125ccm-ll. oszt.)     

 

  2002-ben kategóriát váltottam és feljebb leéptem a 250cm3-es géposztályba, ahol továbbra is a II. osztályban indultam, rengeteget edzettem atlétikailag a bajnoki futamokra, de sajnos az anyagi lehetőségeink miatt csak heti két motoros edzést tudtunk beiktatni. A magyar bajnokságot a 2. helyen fejeztem be és felkerültem a profinak nevezett I. osztályba!

 A téli alapozás alatt nagyon sok munkát fektettem a kondicionáló edzésekre, valamint a motoros edzések számát is növeltük. Az addigi felkészüléseim közül az volt a legkeményebb, de ezmár némelyest látszott a....

 2003-as szezon nyitóversenyén Gyálon, ahol az első futamban Németh, és Grillmayer mögött harmadik lettem. A második futam nem volt ilyen szerencsés, mert a cél előtti esés miatt lecsúsztam a harmadik helyről, így negyedikként zártam a napot. A következő verseny helyszíne Bugyi volt. Az első futamban harmadik lettem, a második futamban, és a végelszámolásnál is második lettem. Folytatódtak az edzések egészen április 12.-e szombatig. Aznap Balatonszemesen tréningeztünk, amikor egy esés miatt elszakadt két oldalszalagom, és két kereszt. Nagy kudarcként éltem meg a dolgot. Fél év kényszerpihenő következett. A bajnokságnak közbe vége lett. Késő ősszel kezdem újra motorozni. Soroksáron a DFT FMX-team-mel egy hét gyakorlás után Ausztriában, Freistadtban részt vettünk egy három napos freestyle bemutatón. 2003. novemberében elhatároztam magam egy meglepő és nem kevésbé veszélytelen mutatványra, amit Magyarországon 250cm3-es motorral nem csinált még senki. Ez volt a híres BackFlip, azaz a hátra szaltó. Nagyon sok felkészülés, és munka előzte meg November 12.-ét amikor is megpróbáltam ezt a kísérletemet. Jó pár nem sikerült mire úgy a 8. körül kijött, és kifordultam hibátlanul, aztán még 3szor. December 6.-ára meghívást kaptam az AIR STRIKE Freestyle Show-ra a Budapest Arénába, ahol 8 ezer ember volt, valamint az RTL-klub is közvetítette a rendezvényt.

 2004 . március 28.-án Gyálon elkezdődött a bajnokság. Ez a verseny nem túl jól sikerült. Ez után sok verseny volt de rá kellett jönnöm, hogy nem igen tudom követni az élmezőny tempóját az előző év kihagyása miatt. A bajnokságot a 6. helyen zártam. Újra elővettük a hátraszaltót, amit itthon azóta sem csinált senki. Ez a gyakorlat, amit nem lehet félig megcsinálni, és ha elindítom nem lehet visszacsinálni, ezért nagy a kockázat. Ezek az ugrások már hibátlanul mentek, az előző évhez képest. Ezen a hétvégén indultunk a csapatbajnokin Pannonhalmán és harmadikak lettünk a Kawasaki csapattal. Fmx-et kezdtünk gyakorolni a budapesti fmx show miatt, az Arénában 9ezres teltház volt, itt a TV2 közvetített, nagy média vízhangja volt az eseménynek.

 

 A 2005-ös szezonban egy 450cm3–es motorral indultam, a bajnokság második felére sikerült gyorsulnom, és egy-egy 3. 4. hely is összejött. A szlovák bajnokság egyik fordulóján is indultam ahol 7.és 3.helyen végeztem. Már kora ősszel elkezdtük a felkészülési időszakot nagyon sokat edzettem Némethék irányítása alatt, és úgy két hónap folyamatos tréning után kirobbanó formába hoztak. Eközben 2005 Dec. 1-én hosszas tárgyalás után aláírtam egy szerződést az MX-Planet áruház tulajdonosával, melynek keretében Tm motorokkal, és alkatrészellátással szponzorálnak.

                 

                                       2006.-ban a bajnokságom egy könyék sérülés miatt félbeszakadt mivel műteni kellett és ez a dolog, a tm-mel való kapcsolatunk végét is jelentette. A műtét után 3 héttel folytattam a fizikai, majd a motoros felkészülést, egy saját motorral. Egy másfél hónapos felkészülés következett, ami nagyon jól sikerült, a szezon a Magyar Kupa sorozattal folytatódott Nagykanizsán, ahol Németh és Grillmayer után a 3. helyen végeztem. A csapat bajnokin, a real honda színeiben hatodikak lettünk.

 

 A 2007-es évben legfőbb célomnak a Magyar Nemzetközi Bajnokságot, és a Magyar Köztársaság Kupa sorozatát tűztem ki, valamint fejlődésem érdekében, fontosnak tartottam a külföldön való vendégszerepléseket is.

 

A versenyszezon Pakson, az öt fordulós Magyar Köztársaság Kupa első versenyével kezdődött, ahol sok külföldi versenyző, valamint ifj.Németh Kornél -VB résztvevő- is  ott volt a startnál. Ezen a versenyen 5. helyre voltam jó.

 

Ezután az Inter ÖM-nek nevezett nemzetközi osztrák verseny következett Paldauban, ahol 65 nevező közül első feladatom a 40 közé jutás volt, ami a 26.hellyel sikerült, A versenyen 19. és 14. lettem. 

 

 Uzsabányán folytattuk a Köztársaság kupa második fordulóján, ahol 3. helyen értem célba.

  

Az Inter-ÖM következő helyszíne Langenlois volt. Az első futamban 19. helyen, míg a másodikbanegy esést követően a 40. pozícióról a 17. re sikerült feljönnöm.
Ezután a szlovákiai Senkvice városába utaztunk ahol, ahol az első futamban a 7. a második futamban pedig egy keményebbmenettel a 4. helyen intettek le és a versenyt a 4. helyen zártam.
Miyava következett. Ezen a versenyen ott volt a cseh és a szlovák mezőny, valamint sok magyarversenyző.

A 18, és a 14. helyen végeztem.

 

A Magyar Nemzetközi Bajnokság első futamát a hódmezővásárhelyi Roland-Ringen rendezték. A bajnokiversenyeken az előző évekhez képest annyi változás történt, hogy az Mx1 és Mx2-es mezőnyt összevonvaegyütt indulnak, ami jelentősen emelte a bajnokik nehézségét és színvonalát. Ezzel a változással szintemindig negyven körüli a rajthoz állok száma. Az első futamban a harmadik helyre sikerült be startolnom,amit a verseny utolsó köreiben nagy küzdelem árán, de sikerült megszereznie tőlem egy ukránversenyzőnek, 4. lettem. A második futam startja nem sikerült már ilyen jól, a középmezőnnyel jöttem el,és egy egész jó tempóval ismét a 4. helyig jöttem fel.

A Kupa sorozat harmadik fordulója Bugyin volt. Ezen a versenyen 5. lettem. A Magyar Köztársaság Kupa addigi három fordulója alapján, a harmadik helyen álltam.

A második Magyar Bajnokit Nyársapáton bonyolították. Ezen a versenyen a nagy meleg ellenére az első futam tizennegyedik helyéről a 3. helyig sikerült felküzdenem magam. Örültem a helyezésnek, de tudtam, hogy ezzel az eredménnyel a második futamban is komoly feladat vár rám, így is lett, a valamivel jobb start után ismét jó lendületbe voltam és szintén a harmadik helyen végeztem. Ezzel az eredménnyel a bajnokság harmadik helyére kerültem.

 Tápióbicske rendezte a feléhez érő Magyar Bajnokság soron következő fordulóját, ahová a környező országokból, osztrák, szlovák, cseh, ukrán, és szerb versenyzők érkeztek. A verseny első futamában rövid idő alatt a negyedik helyre kerültem és a leintésnél is ez maradt az állás. A második futamban huszadiknak startoltam de kimondottan gyors köröket tudtam menni, ami a harmadik helyet eredményezte, ezzel a versenyen is harmadik lettem, valamint a Magyar Nemzetközi Bajnokságban a számomra nagy örömet jelentő második helyre kerültem fel.

 Aztán a kupa sorozat Dédestapolcsányban folytatódott. Igen meleg és nagy por várta a versenyzőket. Az Mx1 és Mx2-es kategóriát együtt indították, ezen a versenyen az első futamban második voltam, a második futamot pedig megnyertem így a versenyt is, ezzel a Magyar Köztársaság Kupa sorozatában is a második helyre kerültem, mindössze 4 pont lemaradással az első helyezettől.

Az ob Csolnoki versenye következett ahol mindkét futamban rossz startokkal a negyedik helyen értem célba de a versenyt mégis a harmadik helyen zártam a körbeverések miatt, ezzel a bajnokságban 18ponttal növeltem előnyömet a harmadik helyen álló versenyző előtt.

Kolontáron egy supercross versenyen starthoz álltam. Az edzés iszonyú nagy sárban zajlott, és a második elődöntő is, amit megnyerve, egyenes ágon jutotta a döntőbe, ahol sajnos egy rossz start és egy hiba miatt csak a hatodik lettem.
A nyáregyházi Euróba Bajnokságon a qualifikáción 12. helyen, míg a futamokban a 11. és 8. helyet sikerült megszereznem.
Az utosó mindent eldöntő Köztársaság Kupa helyszíne Uzsabánya volt ismét. Nagyon jó formába voltam. Az első futamot megnyertem a második futamban pedig másodikként értem célba, és ezzel a 2007- es Magyar Köztársaság Kupa győztese lettem.

Az országos bajnokság utolsó fordulója Kőszárhegyen volt. Ezen a versenyen egy biztonsági pontszerzés volt a feladatom, mivel csak tartanom kellett a második helymet a bajnokságban. Mindkét futamban az ötödik helyen végeztem, így a Magyar Nemzetközi Országos Bajnokságot az Mx1-es kategória második helyén fejeztem be. 

A 2007-es szezont az Inter ÖM utolsó fordulójával zártam Grosshöflein-ben. Az első futamban a hatodik helyen startoltam de egy esés miatt vissza csúsztam a 17. helyre és a 15.re jöttem fel. A második futamban 15. voltam.

 

Magyar Nemzetközi Bajnokság (MX1) végeredménye 2007:
 
1. Czúni László - Real Honda
2. Kerner László - Real Honda
3. Rauscher Roland - Real Motor
4. Sáska Gábor - Gyúró Team
5. Váradi Alex - Duka Racing
6. Lécz Gergő - Magyar Suzuki
 
Magyar Köztársaság Kupa (MX1) végeredménye 2007:
 
1. Kerner László - Real Honda
2. Rauscher Roland - Real Motor
3. Sáska Gábor - Gyúró Team
4. Déczi Balázs - Suzuki Hollós
5. Krichfalushij Andrej - TS Honda
6. Borka János - Kawasaki

 

 

 2008-ban kicsit kevesebb lehetőségem volt a téli felkészülésre, ennek ellenére jó formába tudtam keveredni mielőtt nekivágtam a Magyar Bajnokságnak, és a Magyar Köztársaság Kupának.

A 2008-as szezon a Köztársaság Kupa első fordulójával kezdődött Pakson. Az időmérőn a 4. időt tudtam hozni. Az első futam startjánál, sajnos életem legnagyobb esése következett be, az egyik versenyző lekeresztezte a mezőnyt, kisodorta alólam a motort, és átment rajtam az egész mezőny. Gerincsérülést szenvedtem. A korházban gerinczúzódást állapítottak meg, és három hét szigorú pihenőt kaptam.

A Köztársaság kupa második fordulójára mindenképp szeretem volna menni mivel idén ez a sorozat mindössze háromfordulós, így a maradék kettőn fontosnak éreztem az indulás még akkor is, ha edzés nélkül érkeztem Nagykanizsára. Ezen a versenyen a gerinc panaszaim mellett, az egyik futamban a 3. a második futamban a 4. helyen végeztem.

Az utolsó köztársaságkupa fordulót Kókán rendezték.  Ezen a versenyen szintén az első futamban a 3. helyen a második futamban a 4. helyen végeztem. Ezzel az eredménnyel a Magyar Köztársaság kupán a negyedik helyezett lettem két verseny alapján.

 A Magyar Bajnokság Hódmezővásárhelyen kezdődött. Ez a verseny, számomra nem úgy teljesülhetett, ahogy azt előzőleg terveztem, mivel az előző hét keddi edzésen részleges térdszalag szakadásom lett.  Az edzőmmel, a csapattal valamint szüleimmel úgy döntöttünk, hogy ha valamelyest javulna a térdem, akkor nagy elővigyázatossággal végigcsinálom a versenyt. Így is lett. Nehéz volt úgy versenyezni, hogy nem tudom a saját tempómat motorozni, az eléggé érzékeny térdem miatt. Az első futamban sajnos a 10. helyet tudtam hozni.  A második futamban a 9. hely jutott.

A második ob-t Nyársapáton rendezték. A térdsérülésem szinte teljesen meggyógyult és az orvosom engedélyezte a versenyzést. Az első futamban eléggé elfáradtam és fejben is nagyon szétestem. Kétszer lefullasztottam a motort és egyszer bedőltem egy fordulóba. Szóval nem túl elől végeztem.(6.) A második futam már sokkal jobban ment, a startom is jól alakult. Próbáltam magamból a maximumot kihozni, szerettem volna a harmadik helyre feljönni, de sajnos a negyedik pozíció maradt, mivel elfáradtam nagyon, amire azért kicsit számítottam is.

A bajnokság harmadik felvonása Csolnokon volt. Az első futamban az 5. helyen végeztem egy elég rossz start után. A második futamban  csak a 6. helyen tudtam befejezni a versenyt.  A pontállásban ezzel az eredménnyel is feljöttem a negyedik helyre, és még van vissza 5 forduló a bajnokságból. Bizakodva vártam a folytatást.

Az Ob következő versenye Tápióbicskén volt. A mért edzésen a második pozícióra qualifikáltam magam. Az első futam a második helyrezett lettem kategóriában és összetettben is. A második futam startja nem sikerült valami jól, de nagyon jó formában voltam és második lettem ismét, ami kategóriában is a második volt. Az idei évben először sikerült úgy felkészülnöm, hogy sem sérülés sem pedig más egyéb ok nem hátráltatta a dolgomat. 

A bajnokságban Kiskunlacháza következett. Az időmérő edzésen a 8. pozícióra voltam jó. Az első futamban a startot a hatodik helyen hoztam el, folyamatosan jöttem fel a harmadik helyig. Nagy harcot vívtunk a második helyen versenyzővel, de sajnos fej-fej mellett haladva, de ő ért be a másodikon, én pedig a 3. helyen a kategóriában és összetettben is. A második futamban nagy por volt. A startom a hetedik helyen volt. A verseny közepe után a negyedik pozícióra jöttem fel és egy ukrán versenyzővel versenyeztünk nagyot, amiből ő jött ki jobban. Ebben a futamban mx1-ben a 3., összetettben a 4. helyen végeztem. A  pontozás miatt a két futam alapján a 2. lettem. A bajnokság eddigi állása szerint már a harmadik helyen állok, 13 pontos hátrányban a második helyen állótól, és 14 pontos előnyben az engem követőtől.

 Monor, a hatodik’. A kényszer kihagyás ellenére Monoron muszáj volt elindulnom mivel a bajnokság harmadik helyét valahogy tartanom kellett. A mért edzésen összetettben a hatodik, kategóriában pedig az ötödik starthelyen sikerült qualifikálnom magam. Az első futamban az első kör után a hatodik helyen voltam, ami a kategória negyedik pozícióját jelentette. Az edzőm javaslatára gyors köröket kellett hoznom addig a pontig, amíg az edzés hiány következménye képp a fáradtság nem jelentkezik komolyabb szinten. Sajnos ez körülbelül a verseny 15. percében elégé rám tört, és nagyon leromlottak a köridőim, és a versenyből még fele hátra volt. Emiatt a mögöttem versenyző vészesen beközelített, de sikerült kitartanom a verseny végéig a negyedik helyen. A második futamban az első kör végén a harmadik helyre keveredtem Czúni és Borka mögé. Néhány kör után viszont egy másik versenyző előzés közben beesett elém egy fordulóba, és én is bedőltem. Elmentek páran mire felállítottam a motort, aztán megpróbáltam felvenni az előző tempómat, de nem sikerült, nagyon el voltam fáradva, és egyre visszább estem egészen a 6. helyig. Nagyon lehangotl a verseny alakulása, de sajnos számítottunk erre a dologra a kihagyás miatt.

A dédestapolcsányi hegyekben található sziklás, köves talajú pályán zajlott az utolsó előtti forduló, amin a talaj miatt két felnit horpasztottunk tönkre. Az időmérő edzésen valami miatt nem tudtam hozni azt a formámat, amivel erre a hétvégére érkeztem, így csak a botrányosan rossz tizenötödik starthelyet tudtam összehozni. A futamokra megpróbáltam fejben kicsit összeszedni magamat és rendezni a problémáimat. Az első futamban 5. lettem. A második futamban a startot a második helyen hoztam el, aztán néhány kör után leelőzött egy mx1-es versenyző. Harmadik helyen zártam a második futamot, és az összetett eredmény szerint is harmadik lettem ezen a napon, valamint a bajnokságban is maradtam a harmadik helyen.

Kőszárhegy rendezte az utolsó bajnoki versenyt. Ezen a napon biztonsági pontszerző motorozást kért tőlem a csapat. Az időmérőn a hetedik időt sikerült hoznom. Az első futamban a gázszektorom nehezítette a dolgomat mivel állandóan leszorult, így az 5. helyen jöttem be. A második futamban sikerült elcsúsznom egy fordulóban így a mezőny végéről kezdtem a felzárkózást, és a hatodik helyig jutottam. A kőszárhegyi versenyen  előtt értesültem arról, hogy az eddigi évekkel ellentétben 2008-ban a bajnokság végén minden versenyzőtől levonnak két leggyengébb futamot, a nyolc verseny alapján. Ezzel a számítások alapján az addig biztosnak tűnő harmadik helyem a bajnokságban elszállt, és a negyedik helyen zártam a 2008-as évet.

A bajnokság végeredménye:        1. Borka         2. Bencsik     3. Lécz         4. Kerner       5. Czúni

European Motocross of Nations, Sevlievo. Bulgáriában rendezték a csapat Európa bajnokságot az elmúlt hétvégén Sevlievoban. 23 ország, 69 nevező jelezte indulási szándékát a nemzetek Európa bajnoki csapat versenyére, igaz a helyszínre valamivel kevesebben érkeztek, de ez a rendezvény szintjét nem csökkentette. A magyar válogatottat Déczi Balázzsal és Borka Jánossal képviseltük hárman, a csapatvezető a szakág elnöke Déczi Ferenc volt. Borka Mx1-ben Déczi Mx2-ben én pedig Mx-Openban lettem nevezve. A kiutazás nehezen kezdődött mivel két szerb határon sem engedtek ki bennünket többszöri próbálkozásra sem, így Románia felé vettük az irányt, ami miatt a gépátvételt lekéstük. Szerencsére a csapatvezető elintézte az indulásunkat. A szombati nap sem folytatódott gondok nélkül. A szabad edzések három csoportban zajlottak, és 50 percesek voltak. Az időmérő, 20 perces qualifikációs futamokkal zajlottak. Először Déczi időmérő futama következett, ahol sajnos a start utáni fordulóig jutott, mivel a motorja megállt. Aztán Borkáé, Ő a 9. helyen jött be a célba. Végül én következtem, a 8. helyen defektet kaptam az utolsó körökben, és a 10. pozícióban tudtam befejezni a futamot. A csapat a 11. helyre qulifikálta magát. Vasárnap délelőtt volt egy rövid edzés, a versenyek délben kezdődtek. Először az Mx2+MxOpen, majd az Mx2+Mx1, végül az Mx1+MxOpen indult egymással. Az első futamban 19.-nek startoltam majd három kör után kiestem a pályáról, leszorult a gáz szektorom és mire vissza tudtam keveredni a kerítésen addigra az utolsók közt találtam magam, ezután feljöttem a 23. helyig, ami a kategória 11. pozíciója volt. A második futamban 29.-nek startoltam aztán feljöttem a 20. helyig, ami a kategóriában a 10. volt. Déczi az első futamban 17. (kat.9.), a második futamban 20. (kat.10.) lett. Borka az elsőben 18. (kat.10.), a másodikban kiállt, mert a kuplungja csúszott.
Végeredmény:         1. Franciaország      2. Olaszország          3. Csehország           11. Magyarország

 

Köszönetet mondanék a szakág vezetőnek, és azoknak az embereknek, akik mellettem voksoltak az elnökségi ülésen, valamint szüleimnek és szponzoraimnak, hogy ott lehettem ezen a rendezvényen, és képviselhettem Magyarországot. A Csapat Európabajnokságon az eddigi legjobb eredményt szállítottunk az eddig résztvevő magyar csapatok közül 2008-ban.

 

2009-ben igen gyors versenyzőnek száítottam. Sajnos a bajnokság viszont elúszott egy azóta is megmagyarázhatatlan balaset miatt, amit Tápióbicskén szenvedtem el. A sérülésben kiugrott a vállam és eszméletemet vesztette, ami miatt azóta sem tudom felidézni a történteket. Hosszú rehabilitáció várt rám. A fejsérülésem hetekig elhúzódó emlékezet kieséseket eredményezett. Ha valami írást olvastam valahol, azt másnap épp olyan érdeklődéssel olvastam el, mintha sosem láttam volna még, mire végig olvastam, akkor kezdett derengni, hogy ezt elolvastam már. A vállficamot megoperálták a baleset után, de az egyéves gyógytorna ellenére nem javult, így a balasetet követő két  évben még kettőször meg kellett operálni, mire vissaznyerte a karom a mozgásterjedelmét.

(A 2010-es évet sérülés nehezítette...)

2011-ben iskolai tanulmányaimat elkezdtem folytatni, amit még 2002-ben függesztettem fel. Egy önhibámon kívüli baleset ezt az évet sem kerülte el. A Kókai versenyen az élmezőnybe verekedtem magam, majd egyik futam közben egy vetélytársam átment a lábfejemen, ami 3 darabba tört. Kudarc volt a négyzeten. Ez a tény csak megerősített abban, hogy a tanulást kell előtérbe helyeznem az életemben újra, és lassan felkészülni a sporton kívüli életre.

 

A 2012-es év újra sikerrel zárult számomra az országos bajnokságban, hisz az előkelő 3. helyen zártam a magyar bajnoki sorozatot, immár csapat, és különös szponzorok nélkül.

2012-ben eldöntöttem, hogy visszavonulok 18 év után. Év végéig befejeztem aktuális tanulmányaimat, majd Ausztriába költöztem akkori barátnőmmel.

2013-tavaszán, fél év külföldön élés után költöztem végleg haza, majd ismét a sport kezdett életemben előtérbe kerülni. Eldöntöttem, hogy motocross edzőként szeretnék tevékenykedni a jövőben, és átadni tapasztalataimat a fiataloknak és felnőtteknek egyaránt. Augusztusban beiratkoztam a Nyugat-magyarországi Egyetem testnevelő-edző szakára Szombathelyre.

 

 

 

 Lap tetejere

 

 

 

     

**A legújabb magyarországi mémes oldal. Ismerd meg most!Oszd, lájkold!** Nevess, szórakozz, kattints ide! Ne unatkozz!*    *****    Nézz élõ live filmet gportalon! 0-24-ben! Klikk ide! Filmek élõ live!!!!!    *****    SELENA GOMEZ MAGYARORSZÁG - TUDJ MEG TÖBBET SELENA GOMEZ MAGÁNÉLETÉRÕL, SZERELMÉRÕL, CSALÁDJÁRÓL, KARRIERÉRÕL!    *****    HA TE IS IMÁDOD A ZÖLD ÍJÁSZ VILÁGSIKERÛ SOROZAT ELBÛVÖLÕ SZERELMESPÁRJÁT AKKOR ITT A HELYED! MAGYAR OLICITY SITE    *****    The Vampire Diaries & The Originals szerepjáték - ha kedveled a sorozatokat és írni is szeretsz, ne habozz!    *****    Rendhagyó kedvezményt ajánlok Nektek, Te monhatod meg, hogy mi legyen az ára. Pl.: Születési, párkapcsoklati, horoszkóp.    *****    KÖNYVismertetõk, kötelezõ olvasmányok    *****    BOOKFANCLUB -> A könyvek birodalma elvezet a képzelet csendes világába!<<-BOOKFANCLUB    *****    Ingyenes, korlátlan képfeltöltés!!! www.kepfeltolto.eu    *****    Autista - Állatbarát - Homoszexuális - Intelligens - Kívülálló - Mûvészlélek - Segítõkész - Toleráns    *****    Portálépítés és portáldíszítés kezdõknek és haladóknak! Rengetek leírás, JavaScriptek , CSS ,HTML kódok,Design!    *****    HAT ÉVE ONLINE! - LÁTOGASS EL MAGYARORSZÁG EGYETLEN MÛKÖDÕ SELENA GOMEZZEL FOGLALKOZÓ OLDALÁRA! - HAT ÉVE ONLINE!    *****    A SZULTÁNA: HÍREK - KÉPEK - SOROZATISMERTETÕK - TÖRTÉNELMI INFÓK - ÉRDEKESSÉGEK MINDEN MENNYISÉGBEN A SOROZATRÓL    *****    Bûbájos boszorkák - Charmed - Extrák - Érdekességek - Cikkek - Interjúk - Bûbájos boszorkák - Charmed - Charmed -Játékok    *****    Itt a nyár! Kivirágzott a mályva és a pipitér! Hogy mit szólt ehhez a két virágmanó? Gyere, és olvasd el a Mesetárban!    *****    STITCHERS - Magyarország egyetlen oldala a természetfeletti krimi-drámasorozatról! A Stitchers sorozatot megéri nézni!    *****    Nézz Élõ live filmet gportalon. Klikk klikk klikk.    *****    Gréti. 23. Egyetemista. Chevelle. Rap. Jégkorong. Ottawa Senators. Jean-GabrielPageau. Írás. Olvasás. Blog. (:    *****    Élõ live mozifilmek. Ha szereted a filmeket, sorozatokat, meséket akkor itt a helyed!    *****    Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok | Furry Fandom | Antropomorf Állatok