|
Csolnok
2010.07.23. 16:25
A versenyt megelőző, és követő napokat a hőség nehezítette, de a vasárnap érdekes módon kivétel volt. Az időjárás tökéletesen alakult a versenyzéshez, és a pályát az előző évekkel ellentétben, kiválóan készítették elő.
Az edzésen még kissé sáros volt a pálya, de ez azt isjelezte, hogy a qualifikációra, és a versenyekre a pálya tökéletesnek igérkezett.
Az időmérőre már új gumikat tettünk fel a motorra, amivel lényegesen jobban tudtam a saját szintem határait súrolni. Valamilyen oknál fogva az időm valahol a 12. helyen mozgott, csak, bár a tempómat nem éreztem most rossznak.
Az első futamban bestartoltam a hetedik helyen, aztán az első kör végén a tizedik voltam, majd beleakadtam pár mx2-es versenyzőbe. Őket később viszonylag hamar előztrem meg, majd a hetedik helyen folytattam a futam nagy részét, amíg egy mx2 es versenyző belém nem jött oldalról. Jó ideig feküdtem a földön, mert a csizmám a motor alá szorult, és ezidő alatt sokan előztek meg. A versenyt folytattam a 18. hely körül, és végül a 13.-ig sikerült újra felzárkóznom.
A második futamban is hasonlóan alakult a startom, a 8. helyen. Motoroztam a 7. pozícióban is, majd a futam során ütköztem, és fullasztottam is le a motort, így a 14. hely is volt az enyém. A leintésnél a 9.-ként zártam, ami a kategóriám hatodig helyét jelentette.
A versennyel kapcsolatban igaz ejtettem néhány olyan hibát, amit a későbbiekben nagyobb figyelemmel orvosolni tudok, de összességében elégedett vagyok, mert jó tempót tudtam motorozni, a kezem nem keményedett be, és a kondim is meglepően jó volt.
| |